اینفو رپ

بررسی اخبار و آهنگ های جدید رپ

بررسی اخبار و آهنگ های جدید رپ

اینفو رپ

نظر و لایک فراموش نشه
سوالات خود را بیان کنید
کل کل و بحث هم با رعایت ادب آزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تفسیر آهنگ سرکوب یاس

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ
این آهنگ طولانی ترین آهنگ تاریخ رپ فارسی است که در واقع دیس بکی بود به تمام کسایی که یاس رو دیس کرده بودند:
لطفا بدون نظر نرید
تفسیر آهنگ سرکوب یاس

نظرات  (۳۹)

تفسیر خوبی بود یاس شاهه
دمت گرم داداش...جواب خایه مالا را دادی
نمیدونم اصلا چرا رپرا تو اهنگاشون به هم دیس میدن ...حسودیشون میشه...😑😑
پاسخ:
دیس دادن دلایل مختلفی داره یا خصومت شخصی یا میتونه به رخ کشیدن قدرت رپ کردن باشه 
عالى بود مرسى از اهنگت ترکوندى هیچکس پاى یاس نمیرسه خودشم جرررر بده ،با اهنگات حال میکنم 👍🏻👍🏻👍🏻
پاسخ:
ممنون
کار طولانیه حوصله کن👍👍👍
منو نقد نکن از خودتون مایه بزارید
صد تومنی پاره های لای هزاری 
مرسی استاد یاس👌👌👌👌👌
یه حرف عالی از لیتو:میکنی حسودی داش,ده ساله میخونی همونی داش,اشتباه نرینی کاش,رپودادیم ماهاجوونی پاش
ایول داش یاسر جواب خیلی از صد تومنی پاره هارو دادی

شک به تنها چیزی که دارم اعتماد 

از اینا که خوب ن و ملو دورم زیاده 

از این سیاسی پیاسی های استفراقی 

منگل گاگول به چیز استثنائی 

باید باشی و ببینی شکل این اسکول ایسم 

افت داره واسم لییست کنن اسم و رسمو 

که هر ننه قمری بیاد و توجیم کنه 

حاجی لپ کلوم بگم اوضامون بده 


ما شرریم از شاهین نجفی ✌
کل کل واسه تو برد و باخت واسه ما باخته 
جهان شاهینو واسه جنگ با کوچیکا نساخته 


پس دیگه نگین دیس کرد ، 
دمت گررررمممم فقط میتونم بگم حرف نداری
بیببیبگ لایک یاس عزیز

رپر فقط یاس،اصلا حیف وقت آدم که بخواد پای گوش دادن شر و ورای بقیه مثل سورنا و شاهین و....هدر بره.......
  • هوادارت پوریا
  • یاسر جان فدایی داری داش 
    به خوندن ادامه بده اینا  می دونن تو یکی از بهترین رپر  های جهانی (تو اینترنت  هست)بهت حسادت می کنن .کسی بخواد  منطقی  دیس بده فحش نمیده .درود بهت که هیچ  وقت تو اهنگات  فحش  ندادی این حسودا  دارن میمیرن  از حسادت  من و خانوادم  همه اهنگاتو  گوش میدیم . تو بهترینی .
    حرکت لب یاس نعمت رپ  فارس .
    خدا پدرت  رو بیامرزه 
    الکی نبس به یکی میگن سلطان رپ فارسی
    به این میگن اقتدار
    به قول یاس
    همین مونده اینا برام تز بدن
    هر کی با یاس در افتاد بر افتاد
    بقیه رپرا هم انگشت کوچیکه یاس نیستن
    یاسو عشقه
    رپ رو به نظر من هرکسی نمیتونه ادعا کنه که خواننده رپه و هر رپ خونی هم حتما رپر نمیشه گفت آقای بختیاری واقعا برای رسیدن به این مرحله زحمت کشیده و واقعا تحسین برانگیزه و در این راه خیلی سختی کشیده شما اگر آهنگها و آلبوم های ابتدایی یاس رو گوش بدین و با الان این خواننده مقایسه کنین پیشرفت رو در کارش می تونین ببینین خواننده های رپر دیگه ای که الان رپ میخونن چیزی یونیک و منحصر به فرد ندارن و کارشون عمدتا تقلید از خواننده های خارجی رپ هست! 
    سلام و عرض ادب خستم نباشید یه چنتا نکته بگم
    اول از همه اینکه این دیس نیست و دیس بکه یاسر اقا با کسی کاری نداره و همینجور پله های تلقی رو طی می کنه کتفیه اهنگ بم رو با اهنگایی مثه بد شدم و امین و سرکوب و... مقایسه کنی پس از رو حسودی نیس که خودشم اخر ورس می گه واسه کل کل و بچه بازی یکم پیرین
    دوم طرفدارای شاهین شما که می گین جهان شاهینو برا کلکل با کوچیکا خلق نکرده من یه سوال دارم قبل اهنگ رادیکال یاس شاهینو دیس کرده بود اصا یاس کاری با شاهین نداشت خود شاهین شروع کرد و شاهینم سابقه دیس به بهرام و اون مهمتر هیچکس و حصینو داشته و یاس فقط جوابشو داده که خیلی از طرفدارای شاهین مث که سوختن
    سوم از همه مث که تو این اهنگ  اهنگ خواننده مردمی جی جی هم جواب داده میشه در مورد اون چیزی بگین
    داداش یاس تو این آهنگش به قاف هم دیس بک داد
    من اهنگ رپ های زیادی گوش دادم. ولی وقتی سرکوب رو میشنوم یه حس دیگه ای بهم دست میده. به هر کس گفتم این اهنگو گوش بده گفت دمش گرم. من این اهنگو کامل حفظ کردم. دمت گرم داداش. واقعا رپرای دیگه نمیتونن اینجوری بخونن.
    درسته کار طولانیه ولی من منتظرتم.
    سلام ، من متن این رپو یه جا دیدم ولی انگار بعضی جاهاش سانسور یا حذف شده
    تا اینجا عمرم رو ضرر کردم هزینشم می دم
    *پاره شدم تا اینجا پول بخیشم میدم*
    من که تا همینجا رو اومدم پس بقیشم میرم

    مثلا اولای رپ اون قسمت ستاره دار (وسطی) نیس یا نمیگه
    قضیه چیه
    از نظر من ىاس ترور شخصیتی کرد

    خیلی بیسش عالیه عالی جواب داده عاشق این اهنگم مرسی یاس
    ببینید یاس اصلا یک هیپ هاپی کامل نیس 
    دوما این که قدیمی بودن دلیل برخوب بودن نیست و کارهای یاس عامه پسنده 
    و فقط یک استایل داره 

    خداییش ادم اگر حقیقتو بخواد خب مشخصه ریتم و وزن و صدا و قدرت یاس با هیچ کسی قابل مقایسه نیس ولی حیف ک غرور نمیذاره قبول کنیم ک ضعیف تریم از یاس و ب جای رقابت رفاقت بهتره ب نظرم 🌹
    به نظر شما یه ترک ۱۱ دیقه ایی تفسیرش تو چند تا جملست؟ مشخصه رو این اهنگ خیلی کار شده و شما فقط دیسشو اونم نه به طور کامل متوجه شدید، تو هر سایتی رفتم تو بیشتر سایتا همین تصویری که شما گذاشتیدو دیدم ، ما بقیشم که بماند.
    یه تفسیر کامل واستون کنم از تیکه های یاس این چنتایی رو که گفتی رو دیگه نمیگم 
    یاس تو ترک سرباز وطن گف    خفته های دیشب الان بیدار ترینن در قفل بود من از دیوار پریدم 
    بعد شاهین گف من ازدیوار نپریدم به امید کلید ساختم به پنجره 
    و بعدش سورنا هم گف زیر زمین مثل لباسای تو تمیز نیس مجبوری خاکی بشی 
    یا بمون یا برو هیپ هاپ راه نمیده خودت واستادی ولی پات داره میره 

    بعد یاس تو اهنگ این ترک میگه که  این همه سال کارو بینم کی دیدم ... 
    نظر تو خود جوشه سالم نیست بومیده کد روشه ...
    تو یه ترک یاس میگه بزار دردو به سبک رپ تر جمشکنم و درسو مشق من نوشت است از تو از خودم پس بزار رپ کنم از عمق درد مردمم
    بعد سورنا میگه سیا بازی بسه شاعر مردمی تو ذغال دیدی من منقلشو بزار بهت بگم اولشو
    بعد یاس میگه کار درستو میکنی میگن قصدش ریاس کاری هم نکنی میگن قلبش سیاس
    یاس تویه ترک گف . یه خودکار که عین تیغ تیز بینه مینویسه میره از کینه ای که پیره به سمت پیشرفت سینه خیز میره 
    سورنا : خون اینطرف وزن اینوره تو کینه  رو بر وزن سینه گفتی ولی کینه از سینه سنگین تره 
    یاس :من این واژه هارو واسه وزن و قافیه به هم وصل نکردم 
    بقیشو دیگه حوصله ندارم بنویسم



    ناموصا شما کصخلاعی ک میگین قدیمی بودن ب منی خوب بودن نی کسی نگف یاس چون قدیمیه خوبه :| یاس خوبه چون خودشه ع کصی عصکی نمرع :| یاس سرش تو کار خودشه و ب هیشکی کاری نعرع مگ این ک اونا کرم بریزن :| میتونین بفهمین ک ؟ یاس جای انتقاد نعرع انقدم ع خایه عاش بالا نرین

    واقعا بهترینه یه شاهه توی حقیقت گویی این مرد خیلی کارش درسته
    ای کاش ۴ تا فحشم میداد 😂😂
  • ابوالفضل عاشق یاس💓💓😘😘😍
  • واقعا ریده تو حالشونا عالی 
    فقط یاس اینا همه خایه مالن
  • هوادارمت تا ابد سلطان
  • داداش دمت گرم فقط تورو به روح پدر خدا بیامرزت قسم دست از کارت نکش همینجوری برو جلو
    یاس با همین ترک رید به جوجو نجفی

    اددداا

     

    یکی مث حصین و پیشرو میاد مواد مخدر و گل کشیدن رو بین جوونا باب میکنه یکی هم مث یاس امید به زندگی رو فرهنگسازی میکنه بنظرم ایران یه رپر داره اونم یاس و تمام

     

    بابا بیخیال اصلا نیازی به این چیزا نیس اینا بچیاسنچاقالا نه رقیب این چاقالا

    یاس که تک و اینم خوب بود که همه کسایی که یاس رو دیس کرده بودن تو یه آهنگ جوابشون رو داده بود و از چهار چوب رپ کردن خودش دور نشده بود یعنی همون رپی که درد و مردم رو نشون میداده ممنونم از شما بخاطر این عکس 

    با کلمه ها نمیشه بازی کرد چون خیلی خطرناک هستن ولی واقعا عالی بود 

    دس مریزاد تنها کسی که میتونه به صورت شفاف و واضح و بدون حرف های بی

    معنی امروز شعر بگه فقط و فقط خود یاسه👏👏👏👏👏👌

  • یاسر رادیکال:)
  • حاجی گناه ما چیه که به شاهین یکی از با سواد ترین رپرای رپه فارسه علاقه مندیم و از این ورم با اهنگایی اقا یاسر امید و انگیزع و جنگیدن در راه هدف تو دلمون  زنده شده من طرفدار هر دویی اینا هستم و واقعا دلم نمیخاد بینشون درگیری پیش بیاد هرکی توبرا خودش داره بنظرم بجایی این بچه بازیا بقول یاس دست به دست هم بدین فیت بدین برا ابادانی این خاک 

    با رپ میشع در جنگ تاخت با رپ میشه فرهنگ ساخت👍

    مثل یکی مثل تتلو کع تو اهنگاش داره فرهنگ ایرانو خراب میکنه

    پرچمت بالاس پسر با ادب رپ فارس اقا یاسر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی