اینفو رپ

بررسی اخبار و آهنگ های جدید رپ

بررسی اخبار و آهنگ های جدید رپ

اینفو رپ

نظر و لایک فراموش نشه
سوالات خود را بیان کنید
کل کل و بحث هم با رعایت ادب آزاده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین اپیکور درگذشت

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

حسین اپیکور کسی بود که ی بار سکته مغزی کرده بود و از بیماری صرع رنج می برد من به شخصه خودم طرفدارش بودم و به همین علت بزودی فول آلبوم زیبای گروه اپیکور روی سایت می گردد.
روحش شادلطفا نظر یادتون نره

نظرات  (۳)

کارش عالی بود من چن تا از کاراشو گوش داده بودم
لطفا سریع تر فول آلبومشونو
بزاریدممنون از وبلاگ خوبتون 
کارش عالی بود من چن تا از کاراشو گوش داده بودم
لطفا سریع تر فول آلبومشونو
بزاریدممنون از وبلاگ خوبتون 
پاسخ:
ایشالله فردا یا پس فردا می زارم
آقا حسین کاش بودی میدیدی امیرو آرمان چه کردن با جزناله و ترلامپ ... جای خالیت شدیدا احساس میشه ...!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی